D3,4&5: 't smaakt naar hondenbrokjes... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Evvie Deurzen - WaarBenJij.nu D3,4&5: 't smaakt naar hondenbrokjes... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Evvie Deurzen - WaarBenJij.nu

D3,4&5: 't smaakt naar hondenbrokjes...

Blijf op de hoogte en volg Evvie

16 September 2012 | Spanje, Madrid

En weer even een kort verslagje over de afgelopen drie dagen.

Vrijdagavond dachten we nog gezellig even naar het park Retiro te gaan... maar toen we daar aankwamen was er niks te doen. Er stonden in het begin wat enge mannetjes en de sproeiers stonden aan op de grasvelden. We zijn een klein stukje verder gelopen om te kijken of er nog een andere uitgang was... deze was er en toen zijn we de stad maar ingelopen. Daar hebben we gezocht naar een leuk en niet al te duur terrasje, maar dat viel nog niet mee. Wel hebben we een paar mooie gebouwen gezien en erg veel gelachen onderweg. Uiteindelijk zijn we helemaal terug gelopen naar Callao en hebben we daar nog een drankje gedaan. Daarna zijn we nog even langs de meiden gegaan in het andere studentenhuis en hebben we daar nog wat gedronken en gekletst.

Zaterdag hebben we lekker in het park gelegen. We hebben onze handdoekjes meegenomen en zijn in het buurt van het water gaan liggen. In het water hebben we nog een schildpadje gezien. Na heerlijk tot rust te zijn gekomen in het park zijn we met de meiden nog naar Plaza de Santa Ana geweest, om daar naar een terrasje te gaan. Na veel moeite te hebben gedaan om een tafeltje te krijgen voor 11 man, hebben we een lekker sangriaatje kunnen pakken.
Om 00.00 uur was mijn lieve mama jarig en hebben we nog even gebelt en met heel de groep voor haar gezongen.

Vandaag hebben we weer een lekker rustig dagje gehad. We zijn met Avelyn, Vera en Allison naar Retiro geweest. We hebben erg veel gelachen om een man die meteen achter ons ging liggen en ons steeds aan keek, terwijl er nog zoveel plaats om ons heen was en om de stelletjes die hun liefde voor elkaar graag met iedereen willen delen in het park. Ook sprongen er een paar eekhoorntjes over het veld en van boom naar boom. Erg schattig om te zien.

Net hebben we allebei nog even geskyped met Marjel en Danny. Nu gaan we lekker GTST van de afgelopen week terug kijken en redelijk optijd slapen. Morgen hebben we onze eerste dag taalcursus.. We zijn erg benieuwd naar hoe het gaat zijn.

• 18 September 2012 - 20:15

Marjel:

Dulce nina, dan denk ik dat de poezen ook tevreden waren ....toch?
    beso grande....te amo....saludos cordiales

• 19 September 2012 - 14:51

Je Toffe Tante:

Hi tof nichtje van me.
    Wat leuk om je belevenissen te lezen.
    Hoe is het gegaan met je eerste daagjes taalcursus? Kun je jezelf in elk geval al voorstellen op zijn Spaans, en bijvoorbeeld een drankje bestellen op een zonnig terrasje?
    Wat lekker dat jullie daar nog lekker van het zonnetje kunnen genieten.
    Bij jullie mam op haar verjaardag hebben we gelukkig ook nog heerlijk in het zonnetje gezeten met zijn allen.
    En natuurlijk ging het wel over 'ons Ev' en haar belevenissen met haar net wat te zware koffer, en hoe je het koffer dan net op het randje kunt zetten ;-)
    Je stilettohakken al aan gehad ginds? Lijkt me niet echt handig met die afstanden lopen, toch?

Succes weer de komende dagen en we zien je volgende berichtje wel weer verschijnen.
    Veel plezier en een dikke kus van ons,

Ron, Willem, Geerte (die het heeeeel stoer vindt van haar grote nicht) en Stefanie. xxx