D1&2:Walking down the street with my flipflops on - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Evvie Deurzen - WaarBenJij.nu D1&2:Walking down the street with my flipflops on - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Evvie Deurzen - WaarBenJij.nu

D1&2:Walking down the street with my flipflops on

Blijf op de hoogte en volg Evvie

14 September 2012 | Spanje, Madrid

Buenas tardes,

Even een kort verslagje over de afgelopen twee dagen.
De eerste avond stappen met de meiden die we hebben leren kennen is begonnen met wachten op Carlos. De meiden hebben ons opgehaald op het plein: Plaza del Calloa. Ze hebben ons hun studentenhuis laten zien. En wat zijn wij blij met onze kamer. De kamers waar de meisjes slapen zijn denk ik 1/6 van onze kamer...
In hun studentenhuis hebben we nog even op Carlos gewacht. Hij zou mee gaan op stap. Om half 12 zou hij ons op komen halen. Maar om 12 uur was hij er nog niet. We dachten dat hij weg was, dus zijn we maar aangelopen. Toen we al halverwegen waren kregen we een sms van Carlos dat hij eraan kwam. Hij zei: I'll be there in 5 minutes... Maaaaar.. wij terug gelopen, een minuut of 5... en nog geen Carlos te zien. Uitiendelijk na een half uur was Carlos klaar en konden we gaan. Op naar de salsa bar met Carlos. Lekker salsa geleerd, geoefend en gedanst. Heel wat mannen die je mee op de dansvloer op vragen om een salsaatje te doen. Erg gezellig.

De volgende dag hebben we met Jelle en Bart afgesproken om elkaar te meeten. Hun zijn ook van Madrid Students. Met hun zijn we naar het Parque Del Retiro gegaan. Daar hebben eerst een heerlijke halve liter sangria gedronken. Daarna zijn we een stukje gaan lopen en hebben we een bootje gehuurd voor 45 minuten. De jongens lekker aan het roeien en de meiden heerlijk van het zonnetje aan het genieten. De voetjes in het water voor een beetje afkoeling. We hebben de eendjes in het water nog gevoerd met oreo koekjes en sultana's.
Dezelfde dag zijn we wezen stappen met Charlotte, Jim, Abigail, Jelle en Bart. Eerst hebben we op een terrasje gezeten en daarna zijn we gaan zoeken naar een leuke bar. Als eerst werden we meegenomen voor een gratis shotje. In die bar was verder niks te doen, dus zijn we meteen weer gegaan. Hierna zijn we naar een discotheek gegaan. Hier konden de meiden voor €3 en de jongens voor €5 onbeperkt drinken tot half 2. Na half 2 zijn we naar de Joy gegaan. Een andere discotheek waar Jim stage loopt. De lange rij hebben we kunnen ontwijken, want onze lieve Jim heeft voor ons de entree geregeld.

• 15 September 2012 - 10:00

Marjel:

Nou....het feest is begonnen lees ik wel, barretje hier, terrasje daar, discotheekje, shotje...Carlosje zus en Jelletje en Bartje zo.....hihi...maar: Pas goed op elkaar!
    Nog even en het werk gaat beginnen.....volgende bericht op z'n Spaans????
    XZZ..

• 15 September 2012 - 18:21

Evvie Van Deurzen:

Haha nou het volgende bericht nog niet mama. Denk dat dat volgende week of de week erna een stukje wel kan. We passen goed op elkaar, wees maar niet bang! Kusjee..!

• 16 September 2012 - 22:39

Marjel: