Aankomst Madrid. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Evvie Deurzen - WaarBenJij.nu Aankomst Madrid. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Evvie Deurzen - WaarBenJij.nu

Aankomst Madrid.

Blijf op de hoogte en volg Evvie

12 September 2012 | Spanje, Madrid

Vanaf Weeze vlogen we naar Madrid. Het uitzwaai comité was aanwezig: Marjel, Dillys, Jelle, Hans, Erica, Danny, Marieke en Joyce. Op het vliegveld nog even een drankje gedaan met z’n alle. Daarna kwam het afscheid, dat was even moeilijk. Ook nog wat cadeautjes van het comité mee gekregen die we in het vliegtuig pas open mochten maken, erg leuk.

Eenmaal door de douane hebben we lekker wat rond gekeken in de winkeltjes. Opeens zegt Iris: hé… het is al bijna 10 voor half 5. Evvie: aaaaaaah… dan moeten we snel naar de gate want die sluit nu! Toch uiteindelijk optijd bij de gate aangekomen. Wij door de controle de bus in. Eenmaal in de bus zien we dat we bij gate 7 stonden. Maar we moesten bij gate 8 zijn. Iris flink rond kijken op de blaadjes van medepassagiers om te kijken waar ze heen zouden gaan. Gelukkig hadden we toch de goede bus naar het vliegtuig, dus waren we weer gerustgesteld.

In het vliegtuig hebben we dan eindelijk de cadeautjes open kunnen maken. Leuke verrassingen! Verder alles goed gegaan met de reis. Tot 15 minuten voor het landen. Er werd omgeroepen dat we over 15 minuten in Madrid zouden zijn. We keken elkaar aan en dachten: Huhhh… waar is Madrid dan? We keken uit het raampje en zagen alleen maar groen, water en bossen. Geen dorpje te bekennen. Uiteindelijk toen we bijna landden zagen we wat meer huisjes aan de andere kant van het vliegtuig.

Anne stond ons op te wachten en zijn met de taxi naar ons studentenhuis gegaan. Bij het huisje kwam Carlos ons uitleg en informatie geven over het studentenhuis. We hebben een suuuuuuuuuuuuper kamer! Onze kamers zitten aan elkaar. Onze kamer kunnen gescheiden worden door een klapdeur in het midden. We hebben de bedden nu naast elkaar op één van de kamers staan en de andere kamer is onze privé woonkamer geworden.
Vanavond alvast wat boodschapjes gedaan en ergens wezen eten. Nu gaan we lekker slapen, want we zijn moe van de lange dag. Morgenvroeg nog wat boodschapjes doen en dan lekker de stad verkennen. ’s Avonds stappen.

• 12 September 2012 - 07:40

Marjel:

Ik ben trots op jullie.....fijn dat we elkaar gisteravond nog even gesproken hebben. Veel plezier ennuuuuh....vergeet de plattegrond niet vandaag. Kuzzie..

• 12 September 2012 - 09:05

Myriam Bakens:

Meteen spannend begonnen, jullie reis! Gelukkig dat jullie leuke kamers hebben en goed ontvangen zijn.
    Geniet lekker en ik ben benieuwd naar jullie avonturen! Liefs.

• 12 September 2012 - 13:14

Rene:

Hee meis

Hartstikke goed en mooi dat alles goed is gegaan en dat je zon leuke kamer hebt. Dit lukt ook al dus ik hoor en zie je binnenkort op skype. Kus kus.

• 12 September 2012 - 15:17

Oma En Opa:

Hee lieve meid,
    Fijn dat het allemaal zo goed gegaan is. Oma hoopt dat jullie een heerlijke tijd krijgen.
    Ik houd jullie in de gaten (Dillys helpt hierbij). Ik hoop dat ik het zelf straks allemaal kan vinden om je te zien en te horen.

Dikke kus Oma