4e week. hoe hoe hoe... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Evvie Deurzen - WaarBenJij.nu 4e week. hoe hoe hoe... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Evvie Deurzen - WaarBenJij.nu

4e week. hoe hoe hoe...

Blijf op de hoogte en volg Evvie

11 Oktober 2012 | Spanje, Madrid

De vierde week is al weer begonnen. Deze week zijn we slecht begonnen. Allebei waren we niet echt fit. Maandag toch naar stage gegaan. Na de uren aftellen konden we dan eindelijk weer terug in bed kruipen met een paracetamol achter de kiezen. Dinsdag is Iris alleen naar stage gegaan en ben ik thuis gebleven. Woensdag toch geprobeerd om weer te gaan, maar helaas... In mn pauze toch naar huis gegaan. Donderdag nog een dagje thuis uitrusten en vrijdag toch nog een dagje gemaakt. Eindelijk weer een beetje opgeknapt allebei. Vrijdagavond hebben we besloten om alleen een terrasje te doen en niet te gaan stappen. Zo konden we toch nog een beetje uitrusten.

Zaterdag lekker uitgeslapen en ´smiddags zijn we met Tijs, Martine en Amina naar stierengevechten wezen kijken. Nu we in Spanje zijn moeten we iets van de cultuur meemaken. Het was erg apart en raar om daar te gaan zitten kijken. Je ziet veel mensen juichen... terwijl we zelf verbaast aan het kijken waren.
Na het stierengevecht zijn we met z'n alle nog wezen stappen. Was weer een mooie avond. Helaas wel afscheid moeten nemen van Martine en Amina.
Zondag was weer onze rustdag. Lekker niks gedaan en op bed gelegen. Iris is wezen hardlopen. Dat word nu onze standaard planning voor de zondag in Madrid.

• 11 Oktober 2012 - 22:33

Marjel:

es casi el lunes.....por fortuna
    delicioso abraza.....con mi chica
    Nos vemos
    beso grande grande grande....