9e week: Boom boom pauww! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Evvie Deurzen - WaarBenJij.nu 9e week: Boom boom pauww! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Evvie Deurzen - WaarBenJij.nu

9e week: Boom boom pauww!

Blijf op de hoogte en volg Evvie

11 November 2012 | Spanje, Madrid

De negende week is alweer aangebroken. Wat gaat het toch verschrikkelijk snel. Deze week komt dan eindelijk Danny naar Madrid. Maandag was niet zo bijzonder. Gewoon stage zoals altijd. Dinsdag dan eindelijk de dag… De uurtjes aftellen voor Iris, want haar lieve schatje land deze avond in Madrid. Overdag gewoon stage gehad en daarna meteen door naar het vliegveld. Eindelijk is de reis naar het vliegveld helemaal goed gegaan. De goede weg erheen en meteen voor de goede terminal. Danny was al erg vroeg geland, wat helemaal niet zo erg was. Eindelijk kwam hij dan door de deur heen en konden Iris en Danny elkaar weer vasthouden!
Danny en Iris op naar hun hostel en ik alleen naar onze kamer. Allemaal even klaargemaakt voor de avond en toen doorgegaan naar het Cafeeke, om daar lekker Hollandse hap te eten. Frikadellen en chicken wings.
Woensdag was Iris lekker vrij. Dus moest ik alleen opstaan. Wat een rust om je heen en wat saai. De dag was erg stressvol op stage, maar gelukkig was de dag best snel voorbij. Toen ik thuis kwam, was het eten al bijna klaar. Iris en Danny hadden hiervoor gezorgd, omdat we ´s avonds ook weer taalcursus hadden.
Donderdag zijn we weer samen naar stage gegaan en is Danny daar nog even komen kijken. We hadden van Hans wat geld gekregen om lekker bij All U Can Eat te gaan eten. Dus op naar All U can Eat… Sommige dingen zagen er best lekker uit, maar er lag ook wat tussen waarvan we niet goed wisten wat het moest zijn. Maar nadat we onze bordjes opgeschept hadden, waren we het er allemaal over eens dat het toch best wel tegen viel. De salade was lekker, maar de pasta was uitgedroogd. De kip nuggets waren goed te eten, maar de friet was super taai.. En over de broodjes gesproken, daar kon je iemand bewusteloos mee gooien… Dus kortom, het avondje onbeperkt eten was niet heel lang. Daarna zijn we naar Nina gegaan. Nina gaf een afscheidsfeestje, omdat ze weer terug naar Nederland ging. Daar hebben we met de MadridStudents en met 3 nieuwe Nederlanders wat gedronken en daarna door naar Dreams om uit te gaan.
Vrijdag waren we vrij. Het was een feestdag hier in Spanje. Iris en Danny moesten om 12.00 uur uit het hostel zijn. Dus alle spullen moesten weer verplaatst worden. Het was een lekker rustig dagje om bij te komen van het stappen. We hebben lekker op bed gelegen en de film ‘A thousand words’ gekeken. Daarna ´s avonds pasta gegeten en vervolgens hebben we bij Tijs thuis nog wat gedronken. Even afscheid genomen van Nina en toen door naar StarStudio. Ook hier hebben we weer 3 nieuwe Nederlanders leren kennen.
Zaterdag hebben we lekker uitgeslapen en zijn we wezen ontbijten bij Pans & Company. Na daar een heerlijk ontbijtje te hebben gehad, zijn we weer terug gegaan naar onze kamer. Daar hebben we de film ‘People like us’ gekeken. Om half 6 zijn we vertrokken naar het vliegveld, om weer afscheid te nemen van Danny. Het afscheid was moeilijk, maar gelukkig zijn het nog maar 6 weekjes. Het was erg leuk dat hij er was!
Zondag is zoals gewoonlijk onze rustdag. Weer lekker filmpje gekeken op bed. Deze keer ‘Thats my boy’. Dadelijk lekker tacos eten en dan nog maar een filmpje kijken en weer lekker gaan slapen. We zijn weer uitgerust voor een nieuwe week.

• 11 November 2012 - 20:09

De Grote Zus:

Hee lieverd

Is alweer een tijdje geleden dat ik je heb geschreven..maar ik hou t allemaal bij hoor ;)
    Vind t heerlijk om al die verhalen te lezen..meerdere keren ;)
    Ben blij dat je zo geniet..hoop dat je dadelijk nog wel naar huis wil komen want dat zal wel even gaan tegenvallen.
    Fijn dat t mannetje van Iris geweest is..heeft ze een plukje haar afgeknipt om iedere dag aan te ruiken ;)
    Ben druk aan t kijken naar een vlucht en heb er 1 op t oog..houd je op de hoogte!

Nog 40 daagjes en dan ben je eindelijk weer thuis! Wat gaat t toch vlug maar vind die 40 dagen nog wel ver weg klinken!

Hou van je en mis je!!
    Dikke kus van jezus

• 11 November 2012 - 21:33

Die Mamaaaaa:

Een leuk weekje zo te lezen.....FIJN! Tja en de weken gaan nu nog sneller, let maar op!!! Stuur je opdrachten op tijd even door en geniet er nog maar lekker van. Ik deel het gevoel van je grote zus....hvj emj.
    kuzz..

• 18 November 2012 - 11:42

Oma:

dag mijn allerliefste schatteke!!

alweer een leuk verhaaltje,wat ben je toch een bofferd om dit allemaal mee fe maken,

veel mensen leren kennen-vrienden maken,uit jouw verhalen blijkt dat je het leuk vind daar.
    het is fijn ook voor ons.wij genieten met jouw mee.
    nog zes weken,dan kunnen we elkaar knuffelen.kusjes uit veghelxxxx Oma en Opa.